Často kladené otázky

NEŽ OBJEDNÁTE ...

JAKÁ JE CENA POŠTOVNÉHO?

Cena poštovného je ve výši 109 Kč - PPL nebo 64Kč - Zásilkovna, pokud objednáte do částky 1999 Kč. Nad 1999 Kč je dopravné zcela zdarma.

JAK NEJRYCHLEJI NAJÍT POŽADOVANÝ VÝROBEK?
1. Použijte vyhledávač v našem obchodu, který naleznete v horní části stránek.
2. Prohlížením hlavního menu (levé části stránek) a přesunem do požadovaných kategorií.

MUSÍM SE ZAREGISTROVAT, ABYCH SI MOHL OBJEDNAT ZBOŽÍ?
NE, není to nutné. Objednávku je možné podat i bez registrace a založení účtu v systému. Bude vyřízena standardním způsobem, ale nebudete mít možnost využít takových výhod, jako je sledování statusu objednávky, sledování zásilky, prohlížení historie nákupů, účasti v soutěžích a akcích, využívání slevových kódů pro stálé zákazníky apod.

JAK RYCHLE ODESÍLÁTE ZBOŽÍ?
Obvykle do 3 pracovních dnů od obdržení objednávky zboží expedujeme Vámi vybranou přepravní společností (PPl, Zásilkovna)

MOHU SPOLU SE ZÁSILKOU DOSTAT FAKTURU?
Samozřejmě, ale pod podmínkou, že bude tato možnost označena během vyplňování objednávky a budou vyplněna všechna políčka s údaji nezbytnými pro vystavení faktury. Doklad bude připojen k zásilce.

PO PODÁNÍ OBJEDNÁVKY BEZ REGISTRACE OBDRŽÍM POTVRZENÍ EMAILEM?
Jakákoliv transakce s naším obchodem je spojena s doručením potvrzení na Vámi uvedený email. Proto nezáleží na tom, zda si zákazník založil svůj účet nebo jen provedl „rychlý" nákup bez registrace - vždy dostane shrnutí s podrobnostmi na uvedený email.

BĚHEM NÁKUPU ...
MOHU SI VYZVEDNOUT OBJEDNANÉ ZBOŽÍ OSOBNĚ?
Ano, zboží si můžete osobně vyzvednout v Ostravě na vydejním místě od pondělí do pátku od 7:30 do 17:00 hod. 

KDE MŮŽU ZBOŽÍ PŘEVZÍT OSOBNĚ?
Adresa výdejny je
Hrabákova 1861/1,702 00 Ostrava
Telefonní číslo: +420 778 161 761

MÁM JIŽ V OBCHODĚ ÚČET, ALE NEMOHU SE PŘIHLÁSIT. CO MÁM DĚLAT?
Jedním z nejčastějších důvodů je chybně uvedené přihlašovací jméno (emailová adresa) nebo heslo pro přihlášení k účtu. Pokud jste heslo zapomněli - klikněte prosím na odkaz „Připomenout heslo", který se nachází na přihlašovací stránce. Nové, náhodně vygenerované heslo bude zasláno na emailovou adresu uvedenou během registrace. Jestliže se přihlášení nezdařilo ani po zadání správného hesla - kontaktujte nás, určitě Vám pomůžeme ;)

NEMOHU SPUSTIT VIDEA NA STRÁNKÁCH OBCHODU. CO MÁM DĚLAT?
Ujistěte se, že máte na svém počítači nainstalovaný Adobe Flash Player. Pokud ne, klikněte prosím na výše uvedený odkaz, vyberte a nainstalujte požadovaný program.

MŮŽE SE STÁT, ŽE BUDE MŮJ ÚČET ZABLOKOVÁN?
Administrátor obchodu má právo zablokovat účet uživatele v případě změny pravidel. Pokud tato situace nastala, kontaktujte nás a tuto situaci určitě vyřešíme.

MOHU ZA OBJEDNÁVKU ZAPLATIT KLASICKÝM PŘEVODEM?
Ano, ale prostřednictvím systému elektronických plateb GoPay. Stačí vytvořit objednávku, zvolit typ platby Bankovní převod. Vygenerovaný formulář vytiskněte nebo přepište údaje pro převod do prázdného formuláře pro převod.

PŘI ČEKÁNÍ NA ZÁSILKU ...
BYLA MOJE ZÁSILKA JIŽ ODESLÁNA?
Informace o aktuálním stavu objednávky jsou dostupné na stránkách „Můj účet" (pouze pro registrované uživatele). Dále obdržíte na email uvedený v objednávce informace o aktuálním stavu objednávky („přijata k vyřízení", „odeslána" apod.).

KDY KURÝRNÍ SLUŽBA DORUČUJE ZÁSILKY?
Naše smlouva s kurýrní službou předpokládá dodání následující pracovní den po podání objednávky, tedy obvykle do 24 hodin ode dne podání objednávky.

KURÝR PŘIJEL SE ZÁSILKOU, ALE NEBYL JSEM DOMA. CO MÁM DĚLAT?
Kurýr by měl dodání ještě dvakrát opakovat na uvedenou adresu. Tato možnost je garantována službou, s níž naše zásilky doručujeme. Samozřejmě to není spojeno s žádnými dalšími poplatky.

MOHU ZÁSILKU OBDRŽET V SOBOTU?
V současné době umožňujeme dodávky objednávek pouze v pracovních dnech.

CO KDYŽ BUDE ZÁSILKA BĚHEM PŘEPRAVY POŠKOZENA?
V takovém případě je nutné především zásilku od kurýra neodebírat. Vzbuzuje-li zásilka pochybnosti a obal je např. poškozen, odmítněte zásilku převzít a informujte nás o vzniku této situace. Vynasnažíme se co nejrychleji zaslat nové zboží nebo Vám vrátit uhrazenou částku.
Důkladnější prohlídka balíčku je možná pouze po uhrazení platby a po podepsání přepravního dokladu. Ve skutečnosti kurýr není povinen podílet se na tomto procesu, ale můžete jej požádat, aby počkal než zásilku zkontrolujete. V případě, že s tím kurýr nebude souhlasit, pamatujte (případně mu připomeňte), že v případě poškození bude muset přijet ještě jednou, aby sepsal protokol o škodě.
Při zjištění škody a sepsání protokolu zůstává zásilka u adresáta. Garantujeme, že Vám pomůžeme s procesem zpětného odeslání zboží do našeho obchodu a s dalším vyřízením celé záležitosti.

JE MOŽNÉ „ODLOŽIT" ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY NA POZDĚJŠÍ DOBU?
Samozřejmě je to možné, ale pouze pokud zboží ještě nebylo zkompletováno ve skladu a předáno kurýrovi. Je-li objednávka ve fázi realizace, kontaktujte co nejdříve naše Zákaznické centrum nebo uveďte požadavek o odložení termínu odeslání do „Připomínek k objednávce".

BUDE MĚ KURÝR PŘED DORUČENÍM KONTAKTOVAT?
Kurýr není povinen kontaktovat adresáta zásilky před jejím dodáním, proto nejsme ani schopni Vám toto garantovat. Ve skutečnosti je to individuální záležitost každého speditéra, ale ze zkušeností víme, že kurýr obvykle zavolá adresátovi před dodáním (obvykle ráno před doručením).

ZÁSILKA BYLA ÚSPĚŠNĚ DORUČENA ...
VE KTERÉ DOBĚ MOHU KONTAKTOVAT ZÁKAZNICKÉ CENTRUM?
Naši konzultanti v zákaznickém centru jsou k dispozici v pracovních dnech, od pondělí do pátku, od 9:00 do 17:00.

JAKÉ DOKLADY MUSÍ BÝT PŘILOŽENY K ZÁSILCE?
K zásilce obvykle přikládáme daňový doklad nebo fakturu (pokud zákazník označil možnost dodání takového dokladu v objednávce) a také „Dokument ke vrácení zboží".

MOHU VRÁTIT SPODNÍ PRÁDLO?
Spodní prádlo, stejně jako každý jiný výrobek nabízený v našem obchodě, můžete vrátit do 30 pracovních dnů od doby doručení zásilky. Podmínkou je vrácení nového zboží, nepoužitého, s kompletními štítky, bez známek opotřebení a zápachu (např. po deodorantech).

JE MOŽNÉ VYMĚNIT JEDNU ČÁST SOUPRAVY NAPŘ. ZA VĚTŠÍ?
Souprava (sada, např. spodního prádla) je nerozdělitelným celkem a není možné měnit jejich jednotlivé součásti. Rovněž při reklamaci či vrácení zboží musí být dodány všechny jejich části.

JAK MOHU DOSTAT FAKTURU?
Pro získání faktury je nutné označit tuto možnost během vyplňování údajů v objednávce a vyplnit jednotlivá pole formuláře. Věnujte, prosím, pozornost skutečnosti, že údaje na dokladu o koupi a doručovací údaje se mohou lišit.

CO MÁM DĚLAT, POKUD KURÝR DORUČÍ POŠKOZENOU ZÁSILKU, ALE NEBYL SEPSÁN PROTOKOL O ŠKODĚ?
V takových situacích je reklamace zboží poškozeného během přepravy komplikovaná, ale je přesto možná. Jestliže bude zásilka převzata bez předchozí prohlídky, je nutné co nejrychleji kontaktovat kurýrní společnost PPL, s.r.o. na čísle 841 700 700 nebo Zásilkovnu 216 216 516 a nahlásit požadavek na sepsání protokolu o škodě. Když přijede kurýr, sepište s ním protokol, uveďte v něm přesně všechny detaily. Věnujte, prosím, pozornost tomu, aby byl dokument vyplněn podle skutečného stavu věci.

Pamatujte na to, aby bylo zboží během sepisování protokolu zabaleno do stejného materiálu, v němž bylo od kurýra převzato. Je to velice důležité pro kladné vyřízení reklamace.
Vyplněný a podepsaný protokol zašlete k nám spolu s reklamovaným zbožím. Pro jistotu si před odevzdáním balíčku kurýrovi pořiďte kopii dokladu.

Přihlášení